ze sketch up do GE

Nevíte si rady s úpravou nějakého módu? Potřebujete poradit jak opravit error? Pište sem..
Odpovědět
zetor
Příspěvky: 26
Registrován: sob 13. led 2018 15:13:17

ze sketch up do GE

Příspěvek od zetor »

dobry den potreboval bych poradit jak dat model ze sketch upu do giants editoru. Pridelavam si k sazecce na brambory ruzne věci co tam mame doma.Dekuji
trondo
Příspěvky: 8
Registrován: sob 04. kvě 2019 16:08:59

Re: ze sketch up do GE

Příspěvek od trondo »

Zdravím je to docela pracné, a zabere to hodně času na zkoušení aby to fungovalo.

1. objekt vybrat levým TL myši, aby zmodral viz. obrázek
Obrázek

2. poté tlačítkem G objekt označit viz. obrázek
Obrázek

3. záložka File/Export/3D Model/ tento model exportovat, s koncovkou *.obj někam do složky třeba na plochu
4. importovat do Blender Soubor/Importovat/Wavefront (.obj)
5. exportovat Soubor/Exportovat/GIANTS I3D (.i3d) do vybrané složky s vytvořeným objektem
nu a poslední otevřít v Giants editoru, poupravit a dát Save as...
Důležité textury musí bít ve stejné složce, aby se správně načetly!! Pak vše zazipovat (.ZIP) vložit do mods, nu když vše dobře dopadne, zobrazí se v mapě.
Odpovědět