Tvorba TipColision
1. Ujistěte se, že objekt je označen jako "tuhé těleso" (Rigid Body) a "statické" (static) a kolizní maska (collision mask) má 19 bitovou sadu (možná i víc, pokud chcete také mít kolizi s vozidly atd.). (Bit Mask (Hex) = 80,000)
2. Pokud má být kolize stěna (okraj materiálu se může nahromadit podél objektu), je třeba přidat atribut (v user attribute) s názvem "collisionHeight" typu float, s hodnotou 3 (pokud není nastavena, objekt bude jen blok, okraj materiálu se opře o collizi pouze hranou a bude stoupat pod nízkým úhlem), tímto atributem se bude zbšovat podél kolize.
3. Spusťte Create Ground Collision Map skript v editoru. Na horní liště Script/FS17/Map/Create Ground Collision Map. Nějakou dobu to potrvá, nelekejte se a vyčkejte .
4. Můžete začít nový savegame a nebo z uloženého vymažte "tipColMap.grle" (My Games/Farming Simulator 2017/savegameX/tipColMap.grle)!!!. Jinak změny nebudou fungovat.