Stránka 1 z 2

Sillage Jamy

Napsal: pon 02. led 2017 21:36:46
od vici
Servus hoši píšem ohľadne problému asi všetkých ktorý robia v GE silazne jamy čo robiť ak sa mi presipuju cez steny atd skušal som všetko ale nič neide ... vystriedal vela map a neide to.. hodte dajake rady :D ak tu niekto vobec je :P :P

Re: Sillage Jamy

Napsal: úte 03. led 2017 13:00:20
od BohemiaModers2017
Ahoj, pracuju na vytvoření kolize. Bohužel základem silážních jam ve Farmingu 2017 je řezanku nahrnovat a né sypat do jámy. Trigger a Collision fungují pouze při nahrnování. Při vysejpání padá vše zkrze zeď.

Re: Sillage Jamy

Napsal: stř 04. led 2017 1:20:14
od Kraken
Aby Ti nepropadávala řezanka jámou, tak si musíš otevřít mapu v GE a udělat nové map01.i3d.colMap.grle.
Otevřeš mapu v editoru, v horní liště si najdi scripts, klikni na FS17 / map / Create Ground Collision Map, chvilku to potrvá než se načtou nové kolize a po tomto kroku už to propadávat skrze jámy nebude.

Re: Sillage Jamy

Napsal: stř 04. led 2017 11:56:53
od BohemiaModers2017
Platí to i na seník ? když použiji kolize z jámy a dám je do seníku tak mi stále propadá sláma a tráva. Dá se to nějak upravit ? Děkuju

Re: Sillage Jamy

Napsal: stř 04. led 2017 12:16:31
od Kraken
Tak to nevím, jestli to pracuje na kolizích z jam, podle toho jak se ta řezanka tvaruje do výšky, tak to spíš pracuje podle triggeru ,ne podle kolizi, všimni si, že ta řezanka asi tak od půlky panelu ho nekopíruje ale stoupá rovně nahoru podle triggeru na plane. jedině vyzkoušet ten trigger a dopsat tam plodinu co potřebuješ, jinak asi neporadím, zas tak do toho nevidím bo ta 17cka je jedna velká záhada.

Re: Sillage Jamy

Napsal: stř 04. led 2017 14:19:05
od BohemiaModers2017
Ano souhlasím je to záhada :D A díky :)

Re: Sillage Jamy

Napsal: čtv 05. led 2017 12:04:12
od Panda
Ahoj, mám podobný problém. Všechno se sype přes stěny ven a to i u objektů. Jako jsou například budovy k uskladnění zrna a tak. Koukal jsem do editoru, kolize to má. Vytvořil jsem i novou kolizi mapy. Nic nepomohlo. Neví někdo co s tím?

Re: Sillage Jamy

Napsal: čtv 05. led 2017 13:14:23
od Kraken
Panda:
jak jsem napsal ohledně toho jak udělat nové map01.i3d.colMap.grle. mě siláž taky propadávala, ale když jsem si udělal nový colMap tak siláž v jámě mám v pohodě a zbytek jako tráva seno sláma atd, jsem si dopsal do stodoly co je placeble, vytáhl jsem to z originálu a dopsal jsem tam plodiny a mám klid.

Re: Sillage Jamy

Napsal: čtv 05. led 2017 15:14:58
od Panda
Kraken píše:Panda:
jak jsem napsal ohledně toho jak udělat nové map01.i3d.colMap.grle. mě siláž taky propadávala, ale když jsem si udělal nový colMap tak siláž v jámě mám v pohodě a zbytek jako tráva seno sláma atd, jsem si dopsal do stodoly co je placeble, vytáhl jsem to z originálu a dopsal jsem tam plodiny a mám klid.
Ahoj, děkuji za reakci. Nový colMap soubor jsem právě udělal, podle toho jak jsi psal výše a nepomohlo mi to. Mohl by být zádrhel ještě v něčem jiném?

Re: Sillage Jamy

Napsal: čtv 05. led 2017 15:58:34
od Kraken
Panda píše:
Kraken píše:Panda:
jak jsem napsal ohledně toho jak udělat nové map01.i3d.colMap.grle. mě siláž taky propadávala, ale když jsem si udělal nový colMap tak siláž v jámě mám v pohodě a zbytek jako tráva seno sláma atd, jsem si dopsal do stodoly co je placeble, vytáhl jsem to z originálu a dopsal jsem tam plodiny a mám klid.
Ahoj, děkuji za reakci. Nový colMap soubor jsem právě udělal, podle toho jak jsi psal výše a nepomohlo mi to. Mohl by být zádrhel ještě v něčem jiném?
Určitě ano, když si uděláš nové map01.i3d.colMap.grle, tak musíš začít nové save, pokud nechceš začínat nové, tak to vytvořené map01.i3d.colMap.grle vytáhni ze zipu nebo zkopíruj z mapy kde sis to dělal a přejmenuj na tipColMap.grle a ten tipColMap.grle vlož do save, jinak ti to bude propadávat neustále.