Stránka 1 z 1

[Návod] Hmotnost vozidla

Napsal: čtv 24. led 2019 18:45:17
od O'Conell
Zdravim, vie mi niekto poradit ako zmenim hmotnost vozidla? V dashboarde sa da zmenit len vykon, max. rychlost a este nejake veci, ale neda sa zmenit hmotnost. Je to skoda pretoze jeden mod zetoru crystal ma 20 ton a ledva sa hybe a druhy ma 3 tony a ked zapnem pluh tak mi dviha predok do luftu. dost to kazi fyzyku hry. Velmi prosim o radu. Dakujem

Re: Hmotnost vozidla

Napsal: čtv 02. dub 2020 1:06:16
od durman
Hledej v xml stroje (nikoliv v modDesc) prikaz: "<component centerOfMass"
To je prikaz pro rozlozeni vahy.

cele např.: <component centerOfMass="0 0.9 -0.14" solverIterationCount="10" mass="3200"/>

kde: centerOfMass="0 0.5 -0.5" je pozice teziste (osa x,y,z) (leva/prava, nahoru/dolu, dopredu/dozadu)
solverIterationCount="10" - to bohuzel nevim :D
mass="3200" je vaha v kilech.

vetsinou se udavaji 2 a vice tezist. Doporucuju najit podobny stroj, ktery ma dobre teziste a vybrat to z nej.

Re: [Návod] Hmotnost vozidla

Napsal: pát 10. dub 2020 10:54:32
od VáclavStaněk
SolverIterationCount určuje kvalitu fyzikální simulace tohoto objektu. Zvýšení této hodnoty také zvyšuje časovou složitost a vede k vyšší zátěži CPU. Takže byste měli začít s malou hodnotou, jako je 4. Pokud jste vytvořili nástroj se spoustou kloubů a nemůžete dosáhnout stabilního výsledku ani po naladění hmot a těžiště, můžete zkusit tuto hodnotu zvýšit (možná na nejvýše 15) a zjistěte, zda to pomáhá zlepšit simulaci.

Kapacita se měří v litrech a poloměr kol je v metrech.

Můžete odebírat a sdílet můj YouTube profil ,aby vám neunikly další videa s návody,módy a nebo hraním FS19.

Re: [Návod] Hmotnost vozidla

Napsal: ned 02. črc 2023 13:34:35
od David 5
Ahoj, potřeboval bych poradit, Zvýšil jsem kapacitu sběrače a potřeboval bych snížit nebo vynulovat hmotnost materiálu (sena, slámy) kde přesně to přepíšu?