Stránka 1 z 1
Hra nejde otevřít
Napsal: pon 23. bře 2020 13:04:56
od Simak
Dobrý den, hra mi dříve běžela normálně a teď po aktualizaci na 1.5.1 jsem hru jednou spustil, zahrál jsi, uložil a ukončil. Potom jsem chtěl hru znovu otevřít a hra se jakože začala spouštět ale najednou se to vše vypnulo a hra nebyla otevřená ani v liště a nic.Tak jsem zkusil hru přeinstalovat a opakovalo se to stejné. Nevím co s tím. Předem děkuji za pomoc.
Re: Hra nejde otevřít
Napsal: ned 29. bře 2020 20:13:38
od Wales
Dej sem výpis z logu..ať zjistíme kde je problém..
viewtopic.php?f=14&t=5198&p=13600
Re: Hra nejde otevřít
Napsal: pon 30. bře 2020 21:29:57
od Simak
Kód: Vybrat vše
GIANTS Engine Runtime 8.0.0 (20335) 64bit (Build Date: Oct 2 2019)
Copyright (c) 2008-2019, GIANTS Software GmbH (giants-software.com), All Rights Reserved.
Copyright (c) 2003-2019, Christian Ammann and Stefan Geiger, All Rights Reserved.
Application: FarmingSimulator2019
Main System
CPU: Intel(R) Core(TM) i3-5005U CPU @ 2.00GHz
Memory: 8107 MB
OS: Windows NT 10.0 64-bit
Physics System
Version: 5.9.5
Thread(s): 2
Input System
Keyboard enabled
Mouse enabled
Gamepad/Joystick enabled
Force Feedback disabled
Audio System
Driver: SoftMixer WASAPI Stereo
Version: 2018.11
Frequency: 48000
Max. active sources: 256
Render System
Driver: Direct 3D 11
Card Vendor: AMD/ATI
Renderer: AMD Radeon (TM) R5 M330
Version: 20.19.15.5063 (29.10.2018)
Revision: 131
Feature level: DirectX 11
Windowed Mode : on
V-Sync : on
Effective Window Resolution: 1366 x 768
Error: Failed to compile shader overlayArrayTexture.cg.
Started 2 threads for threadpool 'Render threadpool'
Hardware Profile
Level: Custom Medium
View Distance Factor: 0.900000
Shadow Quality: 0.000000 Base-Size: 2048 Filter-Size: 4 Shadow Focus Box false
Shader Quality: 1
Skip Mipmaps: 1
LOD Distance Factor: 0.900000
Terrain LOD Distance Factor: 0.900000
Terrain Normal Mapping: Yes
Foliage View Distance Factor: 0.900000
Volume Mesh Tessellation Factor: 1.150000
Tyre Tracks Segments Factor: 0.000000
Max. Number of Shadow Lights: 1
Max. Number of Lights: 512
Max. Number of Lights Per Cluster: 32
MSAA: 1
Bloom Quality: 3
SSAO Quality: 8
DOF: Disabled
Cloud Quality: 2
EnvMap Blending: Enabled
ShaderId compositeToDevice.cg:2
Error: Failed to compile shader compositeToDevice.cg:2.
Error: Cannot load compositeToDevice.cg
Možná je to slabými komponenty, ale dříve chodilo prostě vše bez problémů.
Re: Hra nejde otevřít
Napsal: pon 30. bře 2020 21:42:48
od Simak
Už mi to jde v souboru game.xml jsem vyměnil D3D_11 za OPENGL_16.
Vše funguje, díky za pomoc.
Re: Hra nejde otevřít
Napsal: ned 05. dub 2020 8:36:57
od Wales
Super, děkujeme za sdílení řešení problému